RADIOREKLAME TRIN FOR TRIN
Hvis ikke man har prøvet det før, kan det være svært at overskue processen. Radioguru fører dig herunder sikkert igennem radioproduktionens faser.Herunder er der en trin for trin-liste, men først skal du vurdere, hvilket trin du skal springe ind på.
A.
DU ER HELT BLANK
Du ved ikke om radio er det rette medie for dig og har ingen idé om, hvordan man gør. Men du vil gerne vide noget om, hvad radio kan.
Start ved #1.
B.
DU STARTER FRA BUNDEN
Du har blot et ønske om at komme på radio og har idé om, hvilket budskab du gerne vil have kommunikeret.
Start ved #2.
C.
DU HAR EN LØS IDÉ
Du har en løs idé til manus, men ønsker hjælp til at finpudse og skrive færdig. Eller kommentarer for at komme videre.
Start ved #4B.
D.
DU HAR DE FÆRDIGE TEKSTER
De færdige tekster er skrevet og du skal “blot” have radiospots produceret. Dette er typisk for dig, der sidder på et reklamebureau.