LYNKURSUS FOR SALGSAFDELINGEN

Gør et møde for sælgere ekstra spændende med dette lynkursus for sælgere, som kan holdes på en enkelt aften eller formiddag.

Jeg vil inspirere og minder jer om, hvad radio er god til. I vil få en masse gode råd til, hvordan I “opdrager” kunderne til at gøre det bedre – for sig selv og for radiostationens lyttertal. Og samtidig om, hvordan I positionerer jer selv som markedsføringseksperter.

I lærer bl.a, hvorfor det er en dårlig idé for annoncørerne blot at tale om sig selv – som man hører i de fleste af alle danske radioreklamer.

I får en række praktiske værktøjer på, hvordan I på kort tid hjælper annoncørerne til at udforme radiospots, der sælger bedre, og I bliver fodret med en række gode argumenter til, hvordan annoncørerne skal bruge radiomediet rigtigt.

Vi vil komme igennem Radioguru’s 10 bud og 7 dødssynder:

DE 10 BUD

  1. Fokusér på fordelene for forbrugeren.
  2. Lad budskabet være en del af historien.
  3. Brug radio til tilbud.
  4. Brug radio til imageannoncering.
  5. Lav serier / skab universer.
  6. Brug radiomediets styrker.
  7. Brug billeder – tænk visuelt.
  8. Gå efter realisme og ægthed.
  9. Fortæl en historie. Brug storytelling.
  10. Vis mod, vær åben og gå mod strømmen.

DE 7 DØDSSYNDER:

  1. At tale ”reklamsk”.
  2. At være bange for lange spots.
  3. At holde tale om sig selv.
  4. At have mere end ét budskab pr. spot.
  5. At bruge musik uden grund.
  6. At have for travlt med produktionen.
  7. At droppe radiomediet, fordi det ikke har skabt de resultater du regnede med.

 

VARIGHED: 2-3 timer
PRIS: 4900 kr. + 400 kr. pr. deltager plus rejseudgifter.