INDRYK MED OMTANKE

En ting er, at du producerer bedre radioreklamer med en god idé, som fanger lytternes opmærksomhed og kommunikerer budskabet på en måde, der fokuserer på fordelene for dem, der skal købe dit budskab. Men hvis du indrykker din kampagne forkert, så kan det hele være spildt på gulvet. Derfor bør du indrykke med omtanke.

Vi lever i en overkommunikeret verden, hvor alle kæmper om vores opmærksomhed. Hvis man skal have succes med sin radiokampagne er det afgørende, at du indrykker rigtigt. Desværre har alt for mange en fasttømret tro på, at man bare skal ramme så mange som muligt. I dette foredrag kommer jeg med med en begrundet opfordring til at gøre det præcis modsatte.

Det kan virke ulogisk, men der er en dybere mening med det. Grundlæggende handler det om, at det er bedre, at overbevise 10% af målgruppen 100%, end at overbevise 100% af målgruppen 10%.

Gør dig klar til at gøre op med de grundlæggende tanker om, hvordan en radiokampagne bør indrykkes. Understøttet af historier fra virkeligheden.



VARIGHED: 
1 time